سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کربلایی دیگر

 
درباره وبلاگ

 

موضوعات

 

آخرین نوشته ها

 

پیوند ها

 

آرشیو مطالب

 

پیوندهای روزانه

 

خبرنامه

 

آمار وبلاگ

 

 

وصیت نامه شهدا

 

لوگو دوستان

 

امکانات جانبی




 
شعر_روسیاهی

روسیاهی

من رو سیاه عالمم آیا نگاهم میکنی؟

تها کسم ای همدمم آیا نگاهم میکنی؟

گه چشم میدوزی به من گاهی شوی آشفته حال 

بین چشم همچون زمزمم آیا نگاهم میکنی؟

مجنونم ای لیلای من دل گشته مست جام تو

محبوس این اشک کمم آیا نگاهم میکنی؟

گاهی اجینی با دلم گه میشوی بسیار دور

داغ غمت کرده خمم آیا نگاهم میکنی؟

با چشم پر از آرزو اشکم شود آب وضو

من چون نمی از این یمم آیا نگاهم میکنی؟

گفتی که عادل دور شو این جایگه جای تونیست

گفتم که من هم آدمم آیا نگاهم میکنی؟

شعر از عادل چراغیان

کانال در تلگرام:

@karbala14

_______________________________________________________







جمعه 95 مرداد 22 توسط عادل چراغیان (سرباز ولی)